امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://miner.cloob24.com
0

روشنایی فارم

طراحی فارم ماینینگ با توجه به استانداردهای مربوط به روشنایی محیط و محل کار، شدت نور محیط فارم حداقل 50 و حداکثر 100 لوکس می باشد.

کابل‌کشی استاندارد

تمامی کابل‌کشی‌ها با رعایت اصول کابل‌کشی انجام شده و رعایت جمعی از اصول و روش‌های استاندارد انجام شده و خم‌ها و زاویه‌های متفاوت در کابلکشیکابین‌ها رعایت شده می باشد.

پارامترهای محیطی

برای اینکه دما و رطوبت به صورت مرتب در بازه عملیاتی به طور مناسب حفظ شود،

باید به طور مستمر به کمک حسگرهای نصب شده در کابین، زیر نظر باشند تا در صورت بروز نقص استانداردهای زیر، اقدامات مناسب انجام داده شود

- دمای هوا: 20 تا 25 درجه سانتی‌گراد باشد.

- رطوبت نسبی: 40 تا 55 درصد باشد.

- حداکثر نرخ تغییر: 5 درجه سانتی‌گراد در هر ساعت

اندازه‌گیری دما و رطوبت توسط حسگرهای نصب‌شده در فاصله 5/1 متر بالاتر از کف کابین انجام می شود

تغذیه الکتریکی

تامین برق فارم با استفاده از برق شهری انجام می‌شود. برای برق‌رسانی به کابین‌ها، مدارهای تغذیه برق در تابلو یا تابلوهای برق مخصوص به خود سربندی می شوند و تجهیزات نصب‌شده در کابین‌ها به هیچ‌وجه به صورت مستقیم و بدون فیوز به برق شهری متصل نخواهد شد.

پریزهای درون کابین با فاصله استاندارد 65/3 متر از یکدیگر نصب خواهند شد.

حفظ دمای مطلوب درون کابین‌ها

به منظور خنک‌سازی محیط کابین‌های ماینر، از شبکه آب‌رسانی به همراه فن‌های متعدد استفاده شده.

در این شیوه نوین و مقرون به صرفه، هوا پس از عبور از شبکه‌ای از لوله‌های آب سرد، خنک شده و از طریق فن‌های دمنده پس از عبور از فیلترهای غبارگیر واردمحوطه کابین شده و در ادامه پس از عبور از میان ماینرها و خنک­ سازی آن‌ها توسط فن‌های مکنده از محیط خارج خواهند شد.

جلوگیری از ورود گرد و غبار

هوای مکیده شده از فضای بیرون و دمیده شده به درون کابین، بعد از عبور از شبکه‌ای از آب سرد و خنک شدن، از فیلترهای هوایی عبور می‌کند که در حدود 97٫8درصد ذرات غبار را به خود جذب نموده و در نتیجه فضای درون کابین تمیز و خنک باقی می ماند

سیستم‌های رعدگیر و اتصال به زمین

پیرامون سوله یک حلقه اتصال به زمین شامل سیم لخت شماره 4AWG است که به عمق 1 متر در زمین فرو رفته و به میله‌های فولادی مس‌اندود برای اتصال به زمین بهاندازه 3 متر در 13 میلیمتر که در طول حلقه در هر 12 متر متصل می باشد. اسکلت فولادی سوله از طریق نزدیکترین ستون به این حلقه متصل خواهند شد. سیستممربوطه به صورت مستقیم به تجهیزات توزیع برق اصلی شامل همه تابلوهای برق، ژنراتورها، سیستم UPS و ترانسفورماتورها متصل می باشد.

جلوگیری از نفوذ آب

در مرحله اول، سقف سوله به شکل شیب‌دار ساخته شده تا مانع از نفوذ مستقیم آب به کابین‌ها شود. از طرفی دیگر سقف کابین‌ها، سایه‌بان‌های جانبی  و نیز حداقلفاصله 35 سانتی کابین‌های ماینر از کف سوله جزء دیگر تمهیدات فکر شده برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل کابین‌ها و بروز مشکلات احتمالی مانند اتصالی برقاست.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه